Tahniahhh...!! 


Sekalung tahniah kami ucapkan kepada selebriti serba boleh negara, Salleh Yaccob kerana telah berjaya melengkapkan koutanya..dalam beristeri... kami di fahamkan, isteri keempatnya merupakan anak dara yang berusia 25 tahun yang dipanggil Emi.. Waahhh..cayalah bang! Ada tips ker bang..?? hehehe. 



Pernikahan yang berlansung dengan mas kahwin sebayak rm 23.00 dengan wang hantaran rm 25000.00 selamat diadakan di masjid Kulaijaya, Johor Bharu... Untuk yang tidak tahu, isteri ke empat abg Salih kita nie orang Johor dan dikatakan merupakan anak sulon seorang Tan Sri.. Dan isterinya ini juga merupakan usahawan yang mempunyai rangkaian restoran di beberapa negeri di semenanjung Malaysia.. High taste jgk abg salih kita nie yer..hehehehe. Bagi majlis resepsi pula diadakan di sebuah dewan hotel yang terkemuka di Kuala Lumpur.. Para wartawan tidak dimaklumkan tetang majlis tersebut.. Ini adalah atas permintaan keluarga mertua abang salih kita nie.. (baguslar low profile..) 


Paling tidak disangka, ketiga-tiga isteri Salleh dengan seikhlas hati memang memberi kebenaran penuh untuk dia berpoligami..fulamak! Memang bagus betul la...memang betul-betul isteri mithali diorang ni... Apapun, selamat pengantin baru kami ucapkan kepada raja sehari kita ini.. Dan mesti ramai yang nak berguru dengan abg Salleh nanti... Berguru bagaimana hendak 'handle' kesemua isteri yang ada tu... Mmmmmm.. Orang sekarang, nak handle isteri sorang pun susah ini pulak nak berpoligami..!!! 




Inilah dia gadis yang telah dapat memilat hati Salih Yaacob.. Dengan panggilan manja "emi" pernah meluahkan apa yang membuat dia tertarik pada abg salihnya.. Antara kata2 nya ialah 


“Abang comel, saya paling suka hidung dia yang mancung kerana itu juga antara kriteria lelaki idaman saya,” kata emi.. (memg comel pun abg salih kita nie..awet muda katakan..)




p/s: Memang sunnah Nabi kita untuk kahwin sampai 4.. TETAPI, Nabi kita mampu untuk mengawal dan mendidik isteri2nya dengan baik dan mampu berlaku adil sesama mereka.. Renung2kan... hehehe. 


p/p/s: kata orang 'menuntut ilmu biarlah hingga ke negeri China..tapi bagi yang kurang mampu bolehlar call Sinar FM untuk berguru yer.. hehehe Wassalam..





(Siap boleh "peace" lagi antara madu nie..) 

Add: Salih Yaacob akan membawa semua isterinya ke China untuk berbulan madu.. tengok,adil kan..?? hehe. 

0 comments:

Post a Comment